سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدقه دارویى است درمانبخش و کردار بندگان در دنیاى آنان پیش دیده‏هاشان بود در آخرت ایشان هرچه را در این جهان کنند ، در آن جهان بینند . [نهج البلاغه]
عشق من((...))
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» اغانی عربیه ، لبنانیه و عراقیه

 

احلی اغانی لبنانیه من نانسی عجرم ، الیسا ، نوال الزغبی و........

 

محمد ایرانی یرحب بکم

فیروز

ألیسا

راغب علامة

نانسی عجرم

دیانا حداد

عاصی الحلانی

وائل کفوری

باسکال مشعلانی

فاضل شاکر

نجوی کرم

أیوان

مریام فارس

 

نوال الزغبی

باسمة

الین خلف

ملحم زین

 

 

احلی و اجمل اغانی عربیه و عراقیه علی  مقطع عربی محمد ایرانی

 

 

أغانی عربیة و عراقیة

أصاله نصری کاظم الساهر ذکری جروج وسوف
رضی العبدالله حاتم العراقی سمیرة سعید صابر الرباعی
دنیا الجزائریة رجاء بلمیح علی العیساوی فله
ماجد المهندس - واحشنی موووت
مهند محسن ماجد المهندس اسماء لمنور الشاب جیلانی
عبیر فضة حبیب علی
شادی أسود عبیر فضة دیانا کرزون حبیب علی
Mesut Kurtis أیمن الأعتر حسناء آدم
Mesut Kurtis أیمن الأعتر حسناء آدم
سامو زین عادل المختار محمد اسکندر حسام مدنیة
سامو زین عادل المختار محمد اسکندر حسام مدنیه
جلال خورشید خضیر هادی ساریه السواس بشار درویش

 

 

 

مره لوخ من اجی اخلیلکم صور من نانسی عجرم و نوال الزغبی و عمرو دیاب و راغب علامه و فنانین عربیه

 

مع السلامه



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ساسان مقدّم ( پنج شنبه 87/12/22 :: ساعت 3:26 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

قالب
اغانی عربیه ، لبنانیه و عراقیه
خوش آمدید.
می فهمی یعنی چی؟؟؟
آقای رفسنجانی در سلمانی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 27190
» درباره من

عشق من((...))

» آرشیو مطالب
اسفند 1387

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب