سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ایمان آن است که راستى را بر گزینى که به زیان تو بود بر دروغى که تو را سود دهد ، و گفتارت بر کردارت نیفزاید و چون از دیگرى سخن گویى ترس از خدا در دلت آید . [نهج البلاغه]
عشق من((...))
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» می فهمی یعنی چی؟؟؟

آخ که بد جوری حالم گرفتست...
- واسه چی؟
واسه چی نداره..!
میگم حالم گرفتست یعنی گرفتست دیگه ....
بخدا دلم میخواد یه جایی بشینم وزار زار گریه کنم...
-دف آخه چرا؟!
افاف بازم میگه واسه چی ، میگه چرا!؟!؟
بابا میگم حالم گرفتست، داغون داغونم...
چرا نمیخوای بفهمی دیوونه..؟؟
بابا منم آدمم ،منم دل دارم....
همچینی با آدم رفتار میکنه که انگاری با یه عروسک خیمه شب بازی طرفه..
ببین چی بهت میگم:
با من این جوری نکن؛نفرین میکنما!!!
اما نه....من حتی نفرین هم بلد نیستم.....
حتی اگر بلد هم بودم دلم نمیومد نفرینت کنم..!
می دونی چرا..؟!
آخه...
آخــه...
آخه دوست دارم ....
آره ،دوست دارم...
می فهمی یعنی چی؟؟؟
هر کسی به هر زبانی که می دونه دوست دارم یعنی چی به من هم بگه،خوشحال میشم.


نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ساسان مقدّم ( سه شنبه 87/12/20 :: ساعت 12:37 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

قالب
اغانی عربیه ، لبنانیه و عراقیه
خوش آمدید.
می فهمی یعنی چی؟؟؟
آقای رفسنجانی در سلمانی
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 2
>> مجموع بازدیدها: 27202
» درباره من

عشق من((...))

» آرشیو مطالب
اسفند 1387

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب